piątek, 18 listopada 2016

#6 Piękna jesienią! A w chwili wolnego...

 To już ostatni post akcji Piękna Jesienią. Zostało tylko podsumowanie. Szkoda, przyzwyczaiłam się to tych postów.
A dziś pod lupę bierzemy relaks. Wydaje mi się, że jesienią częściej zdarza mi się relaksować, mimo że uczelnia daje popalić.
Mnóstwo nauki, praktyki, pisanie pracy robi swoje. Ale w długie jesienne wieczory chwila relaksu zawsze się przyda! 


Świeczki - uwielbiam. Nie ma nic lepszego niż pozapalać w pokoju i oglądać film, a nawet po prostu poleżeć i nie musieć nic robić :) Pięknie pachną, dają cudowny nastrój. Uwielbiam dosłownie wszystkie, ale te z Ikei wyjątkowo przypadły mi do gustu. 


Rok temu zdecydowałam się na zakup zestawu do hybryd i to była świetna decyzja. Lakier trzyma się bardzo długo na paznokciach. Przyznam, że jestem samouczkiem, dlatego wciąż na sobie ćwiczę, staram się wymyślać nowe wzorki. Kolekcja jest dość uboga, mam nadzieję, że z czasem będzie się powiększać, mam już listę lakierków, które koniecznie muszę się u mnie znaleźć. :) 



 Nie byłoby jesieni bez czytania książek. Długie wieczory sprzyjają, żeby zanurzyć się pod kocykiem  z dobrą książką i herbatą. Czytam przeróżne rzeczy.  I w sumie nie mam  nawet ulubionej książki. Ostatnio książki, które czytam dotyczą mojego kierunku studiów. 




 I coś co kocham! Kucharzenie! Uwielbiam gotować, piec i wszystko co z kuchnią związane, a jeść uwielbiam najbardziej :) W wolnych chwilach lubię spróbować zrobić coś nowego, wypróbować nowy przepis lub przygotować ulubione dania. :) Na zdjęciach niżej muffinki czekoladowe z kawałkami mlecznej czekolady i posmakiem kawy zbożowej :)




W jesienne dni najlepsza jest druga połówka obok, tyle w zupełności mi wystarcza :)
ale zawsze znajdzie się czas na spotkanie ze znajomymi, dobrą kawę w doborowym towarzystwie
 i oczywiście czas na pasję. W moim przypadku zawsze mogę sięgnąć po aparat i stworzyć coś fajnego. 
A Wy jak spędzacie wolne chwile podczas jesieni ? :) 

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie babeczki! <3 A świece to moja miłość jesiennego i zimowego okresu! Osobiście, jesienią poświęcam dużo czasu na pasje i odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Studia niestety nie pozwalają mi na czytanie książek tak często, jak robiłam to kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę przez to się opuściłam. Jednak czytam też książki potrzebne na studia, które mnie interesują. :)

      Usuń
  3. U mnie przygoda z hybrydami zaczeła się w Marcu . Na początku broniłam się rękami i nogami ale mężu postawił mnie przed faktem dokonanym bo po kryjomu zamówił mi lampę i kilka lakierów na start :P Teraz nie potrafię wrócić do zwykłych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, to wciąga. Nie wyobrażam sobie teraz malować takimi zwykłymi :P

      Usuń
    2. No dokładnie :D i wiesz co jeszcze wciąga ? Kupowanie nowych kolorów :P haha

      Usuń
  4. Ja także uwielbiam palić świeczki zimą i jesienią, dają wtedy niesamowity klimat. Lampę do hybryd kupiłam 2 tyg temu i cały zestaw, jestem bardzo zadowolona z Semilaca i mam też ten kolor co Ty- 032 biscuit, jest super <3

    Z gotowaniem to nie bardzo ale książki to tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a jakie masz jeszcze kolory w swojej kolekcji? Bo przymierzam się do kupienia jakiś ładnych :)

      Usuń
  5. Ja ze świeczek przerzuciłam się na woski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że pięknie pachną, ale jestem jeszcze zielona w ich temacie ;P

      Usuń
  6. Nie sprawdzają mi się świeczki z Ikea :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie relaksuje ciepła kąpiel z dodatkiem fantastycznych olejków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam prysznic, a to już nie to samo co tak poleżeć w wannie... :(

      Usuń
  8. mufinki wyglądają cudnie, świeczki woski o tej porze roku cieszą najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, przymierzam się żeby wypróbować wosk zamiast świeczek :)

      Usuń
  9. Zauważyłam na półce książkę pt ,,Z tobą lub bez ciebie", godna polecenia? ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się przyznać, że książka czeka jeszcze w kolejce do czytania :P

      Usuń
  10. Ja także uwielbiam gotować i piec ostatnio zrobiłam babeczki mocno czekoladowe i teraz mąż ciągle mi każe je robić tak mu zasmakowały.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, obserwację - bardzo dziękuję! To bardzo motywuje do dalszego blogowania.
Obiecuję odwdzięczyć się tym samym. :)